Wednesday, January 5, 2011

::> Bagaimana nak order?


Untuk Program kehamilan Biodex, sila terangkan pada saya perkara berikut satu persatu ke syikin72@gmail.comThis e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it . CONSULTATION TIDAK DIBUAT MELALUI YM / SMS / FACEBOOK :-

1) Masalah yang anda hadapi :
~> umur :
~> berat badan, :
~> kitaran haid :
~> masalah senggugut :

2) Berapa lama anda berkahwin :

3) Adakah anda menghadapi masalah fibroid / cyst / PCOS / endometriosis

4) Nyatakan info suami anda :-
~> berat badan :
~> masalah kesihatan / sperm rendah :

5) Adakah anda sering menghadapi masalah keguguran

6) Adakah anda sedang menjalani rawatan kesuburan

dan segala masalah yg berkaitan dengan kesuburan anda. setelah membaca email anda, saya akan syorkan produk yg sesuai untuk anda dan cara pengambilan akan saya berikan selepas anda membeli dari saya.

Setiap email harus diteliti dan diperhalusi agar saya dapat berikan jawapan yang memuaskan. Harap anda dapat bersabar menunggu balasan dari saya. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

Sila ambil Perhatian!! Untuk Program kehamilan Biodex, khidmatrunding dan cara pengambilan akan saya berikan selepas anda membeli dari saya. Beli dari tempat lain, saya tak buat consultation ye.. Harap Maklum!

URUSNIAGA SECARA ONLINE SAHAJA.






Bagi mereka yang berada di kawasan berikut, penghantaran terus ke tangan anda dan pembayaran boleh dibuat terus kepada despatch :-

1) KL - Jln Duta, Pusat Bandar Damansara, Bangsar, Jln Raja Chulan, Jln P. Ramlee, Jln Tun Razak, Jln Ampang, Jln Sultan Ismail, Jln Semarak, Jln Raja Laut, Jln Tun Perak, Jln Loke Yew, Jln Tuanku Abdul Rahman, Sentul, Jalan Pahang & kawasan yang sewaktu dengannya.

2) Seluruh Ampang, Kg Pandan, Pandan Indah, Pandan Jaya, Desa Pandan, Taman Shamelin, Tmn Maluri, Keramat, Tmn Melawati, Wangsa Maju dan Setiawangsa

Tambahan :- Penghantaran terus ke tangan anda bagi yang berada di kawasan Batu Caves, Gombak, Kepong, Bukit Jalil, PJ, Kelana Jaya, Damansara boleh dipertimbangkan mengikut syarat yang dipersetujui. Sila hubungi saya untuk maklumat lanjut.

`BY HAND DELIVERY’ SEKITAR KL

Setiap kali membuat pesanan, sila berikan butir di bawah.

Nama Penuh :
Alamat Lengkap (pastikan ad orang yang akan menerima pesanan anda) :
No. Telephone / Handphone :
Senarai Lengkap Pesanan Anda. :
No. Ahli DCL / WWN (Jika perlu) :


SILA JANGAN SMS SEBARANG SOAL JAWAB / PESANAN!

Kegagalan anda memberikan info lengkap menyebabkan penghantaran anda akan tertangguh.


Waktu penghantaran adalah antara 11.30 pagi hingga 6 petang, Isnin hingga Jumaat. Penghantar perlu membuat penghantaran ke beberapa tempat, jadi pihak kami tidak dapat memberikan waktu yang tepat penghantaran akan dibuat kepada anda.

Sekiranya bayaran telah dibuat secara online, sila berikan bukti transaksi kepada despatch semasa penghantaran dibuat. Despatch telah diarahkan untuk tidak menyerahkan pesanan anda jika bukti pembayaran diberikan kepada beliau.

Maybank 5122 4005 2263 - Norashikin Mat Jana
CIMB 1228 0065 3095 21 - Norashikin Mat Jana


PESANAN UTK POSLAJU/ SKYNET

Penghantaran akan dibuat selepas bayaran di terima sahaja. Setiap kali buat pesanan, sila berikan butir di bawah. Sekiranya bayaran belum dilakukan, TIDAK PERLU memberikan butiran di bawah.

Sila nyatakan ke Bank / No. Akaun, Jumlah yang anda telah lakukan transaksi.

i) Maybank 5122 4005 2263 - Norashikin Mat Jana
ii) CIMB 1228 0065 3095 21 - Norashikin Mat Jana

Nama Penuh :
Alamat Lengkap (pastikan ada orang yang akan menerima pesanan anda) :
No. Telephone / Handphone :
Senarai Lengkap Pesanan Anda. :
No. Ahli DCL / WWN (jika perlu):

SILA JANGAN SMS SEBARANG SOAL JAWAB / PESANAN!

Kegagalan anda memberikan info lengkap menyebabkan penghantaran anda akan tertangguh.

Jika bank in hari ini, pesanan akan dipostkan hari yang sama jika bayaran dibuat sebelum pukul 2 petang untuk Skynet, 4 petang untuk Poslaju. . Insya Allah esok (sekiranya hari berkerja) u akan terima pesanan.





0 comments: